TrustCom reseller van QuandaGo-oplossingen voor Zwitserland

TrustCom, leverancier van oplossingen op het gebied van contactcenters, video-, opname- en spraakbiometrie-oplossingen, kunstmatige intelligentie en CRM voor bedrijven, gaat een partnership aan met QuandaGo, de leverancier van cloudgebaseerde customer experience software. Als onderdeel van het partnership zal TrustCom op de Zwitserse markt optreden als wederverkoper van de volledige QuandaGo-suite van customer experience oplossingen, gericht op omnichannel contactcenters, kennismanagement en intelligente procesautomatisering. De twee bedrijven zullen ook samenwerken op het gebied van gezamenlijke marketing, verkoop en ondersteuning.

TrustCom is een dienstverlener actief met hoogwaardige consultancy, implementatie en systeemintegratie op het vlak van professionele video voor verkoop en training, audioregistratie voor compliance-doeleinden, spraakherkenning en spraakbiometrie, kunstmatige intelligentie voor het automatiseren van operationele procedures, CRM en casemanagement. Met het toevoegen van de QuandaGo cloudgebaseerde customer experience (CX) wordt het portfolio van TrustCom uitgebreid met een moderne, data-gedreven contactcenter-oplossing, en met nieuwe en innovatieve toepassingen voor procesautomatisering en selfservice. Hiermee is het mogelijk om via het automatiseren van veel voorkomende contactcentertaken de kosten te verlagen. Ook het automatiseren van meer complexe processen, waarbij medewerkers worden ondersteund door kunstmatige intelligentie om zo de besluitvorming en de efficiëntie te verbeteren, behoort tot de mogelijkheden.

 

Het nieuwe TrustCom-aanbod van QuandaGo omvat:

Omnichannel Contact Center – Biedt alle technologie en tools om snel een modern, dynamisch cloudgebaseerd contactcenter uit te rollen. Het cloudgebaseerde platform is opgebouwd rondom een geavanceerde oplossing voor routering en beheer van omnichannel klantinteracties, waarbij alle beschikbare klantgegevens in een unified agent desktop worden aangeboden aan de medewerker. Voor contactcentermanagers en supervisors zijn cross-channel rapportagse en analyses beschikbaar voor alle klantinteractiekanalen, zoals spraak, e-mail, social media, mobiel, web, bots, messaging-apps, mobiele apps, voice-apps en toekomstige platformen.

Kennismanagement
 – Stelt bedrijven in staat om bedrijfsbreed informatie samen te brengen op een unified agent desktop en voor klanten in een selfservice-omgeving. QuandaGo gaat uit van een open ecosysteem-benadering. Hierdoor zijn klanten volledig flexibel bij het integreren van bestaande en toekomstige contactkanalen, apps, systemen en data. Daarbij gaat het om data van onder meer CRM- en ERP-applicaties, documentbeheersystemen, mobiele apps, en/of eventuele data uit systemen van derden via API’s en uit toekomstige Internet of Things (IoT)-apparaten.

Intelligente procesautomatisering – Hiermee worden algemene taken, workflows en klantprocessen geautomatiseerd op basis van business rules en kunstmatige intelligentie, om de efficiency en toegevoegde waarde van medewerkers, alsmede de algehele klantervaring te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden aan het automatiseren van generieke taken zoals administratief nawerk en compliance checks, tot aan het ondersteunen van agents met ‘augmented intelligence’ via bijvoorbeeld next best action. Bedrijven kunnen ook complexere use cases optimaliseren met bots, zoals het onboarden van nieuwe klanten, het beheer van betalingen en klachten, proactieve verkoop, churn management en nog veel meer.

“Het TrustCom-team heeft een ongeëvenaarde ervaring op het gebied van contactcenters en een bewezen trackrecord als het gaat om het helpen van Zwitserse bedrijven bij het innoveren op het vlak van customer experience”, zegt Michel van Roon, Global Director Sales bij QuandaGo. “We zijn zeer verheugd om samen met hun team van specialisten de oplossingen van QuandaGo op de Zwitserse markt te kunnen brengen en onze internationale expansie voort te zetten.”

“QuandaGo is de optimale zakenpartner voor onze Zwitserse klanten. De oplossingen van QuandaGo hebben een sterke focus op gebruiksvriendelijkheid en productiviteit van agents. De oplossing is zeer goed schaalbaar van enkele agents tot en met honderden of zelfs meer dan duizend agents, bijvoorbeeld binnen een internationale onderneming”, zegt Jakob Hauser, CEO van TrustCom. “Wat ons vooral bevalt is de perfecte integratie van back-end systemen in de unified agent desktop, gecombineerd met de krachtige en flexibele workflow-oplossing, die taken van medewerkers vereenvoudigt en zo de afhandeltijd aanzienlijk verkort. Dat draagt in belangrijke mate bij aan de tevredenheid van klanten.”

Mobiele versie afsluiten