SOUS haalt voormalig Booking en Adyen topmanager Martine de Visscher aan boord

Hoe SOUS restaurants helpt aan nieuwe klanten als schaalbaar sales kanaal met een IT platform

SOUS haalt Martine de Visscher aan boord voor versterken van het premium restaurants platform en internationale groei om meer dan 100.000 fijnproevers thuis te bereiken met eersteklas culinaire ervaringen

Mede-oprichters Devon Scoulelis en Thomas Scholte zijn verheugd om de toevoeging van Martine de Visscher aan hun team aan te kondigen, met ingang van 1 januari 2024.

Met Martine’s ervaring bij booking.com en Adyen is zij de ideale keuze om SOUS te leiden naar hun volgende groeifase, vanwege haar expertise in het leiden van B2B2C-productstrategieën en ervaring in het stimuleren van snelle uitvoering en internationale groei.

SOUS is de culinaire marktleider in Nederland en België, die menu’s van de beste restaurants rechtstreeks bij jouw thuis bezorgt. Van voortreffelijke 3 Michelin-sterren menu’s tot zorgvuldig samengestelde premium menu’s, beginnend bij slechts €17,50 per persoon, je kunt ze allemaal makkelijk vinden bij SOUS.

Devon Scoulelis, Martine de Visscheren Thomas Scholte

De trend om culinaire maaltijd te bestellen voor thuisbezorging is ontstaan tijdens de COVID-19 pandemie en is een belangrijke nieuwe manier geworden voor klanten om hun thuisdiner te verheffen, ongeacht waar ze zich in het land bevinden. Dit blijkt wel uit de 100.000 klanten die SOUS dit jaar heeft bediend, een indrukwekkende groei van maar liefst 300% ten opzichte van vorig jaar. Niet geheel onverwacht, gezien de recente enquête van Koninklijke Horeca Nederland, waarin bijna 40% van de restaurants aangeeft kerst thuis te vieren en hun restaurant om verschillende redenen te sluiten.

Klanten die verder weg wonen van restaurants, gezinnen en mensen die graag diners thuis organiseren, zijn allemaal terugkerende klanten van SOUS geworden. Kerstbestellingen doen het bijzonder goed en laten zien hoe we onze beloftes aan restaurants waarmaken, om hen te helpen nieuwe klanten te bereiken op manieren die eerder niet mogelijk waren. Bijvoorbeeld, een restaurant uit het zuiden van Nederland biedt nu een kerstdiner aan in Groningen, dankzij SOUS. Zonder hen zou deze verbinding niet mogelijk zijn geweest.

Premium restaurants en chefs realiseerden zich tijdens COVID dat ze nieuwe manieren moeten vinden om consumenten te bereiken, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van hun merk en aanbod aan klanten. SOUS is ontwikkeld met de behoeften en wensen van deze topchefs in gedachten. De zorgvuldig samengestelde marktplaats van SOUS stelt onze partners in staat om nieuwe klanten te bereiken en inkomstenstromen te ontwikkelen op manieren die eerder onbereikbaar waren.

Vandaag de dag werkt SOUS samen met gerenommeerde namen zoals Ron Blaauw, De Librije, Dick Middelweerd, Aan De Poel, Brasserie van Dam, Chef van der Lecq en vele anderen. We werken samen met 51 restaurants, bezorgen bestellingen bij mensen thuis in Nederland en Vlaanderen, alles in hoogwaardige, gekoelde verpakkingen. Thuis hoef je alleen nog maar de laatste hand te leggen, meestal het verwarmen van de ingrediënten, mooi opmaken en genieten van de culinaire ervaring.

(Red. soms krijgen we gewoon een leuk persbericht binnen)

Mobiele versie afsluiten