SoftApp lanceert Contact Center voor The Voice of O365

softapp-lanceert-contact-center-voor-the-voice-of-o365

SoftApp-distribution heeft speciaal voor Skype for Business-, Microsoft Office 365- en The Voice of O365-gebruikers een moderne, allesomvattende Service Center (Contact Center | ACD) applicatie ontwikkeld.

De Service Center-applicatie van The Voice of O365 is een unieke Skype for Business Contact Center-toepassing bedoeld voor bedrijven (MKB) die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.

De Service Center-applicatie is ontworpen met Skype for Business en Microsoft Office 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’-functionaliteit, integratie met CRM|ERP (optioneel), gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan. De Service Center-applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en uitgebreide rapportagemodule. Administratie vindt plaats via een online web gebaseerd controlepaneel.

“Bediening van de Service Center-applicatie gebeurt vanuit de Skype for Business-client. Er is geen extra desktopsoftware nodig. Hierdoor heeft de ‘agent’ directe controle over haar bereikbaarheid en beantwoording van binnenkomende oproepen ongeacht waar zij zich bevindt”, zegt Jeroen André de la Porte, CEO SoftApp-distribution.

Mobiele versie afsluiten