SoftApp breidt The Voice of O365 uit met een native to Teams Contact Center oplossing

SoftApp breidt de clouddienst The Voice of O365 uit met Core Interact. Deze native to Teams Contact Center-oplossing stroomlijnt het beantwoorden van inkomende gesprekken. Gebruikers van Microsoft 365 en Office 365 kunnen Microsoft Teams nu communicatie technisch vervolmaken.

Core Interact – een ‘native’ to Teams Contact Center oplossing, is een cloud gebaseerde applicatie, speciaal ontwikkeld voor mkb-bedrijven en corporaties die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de organisatie van waaruit gebruikers klantcontacten beheren.

Core Interact

Core Interact – gebouwd op het Microsoft Bot Framework en ingesteld in Azure – is van de grond af aan ontworpen:

Ongelimiteerd aantal wachtrijen

SoftApp levert de Core Interact applicatie  standaard met een ongelimiteerd aantal wachtrijen, IVR’s en een grafische workflow builder. Ook biedt de applicatie een volledig uitgeruste rapportagemodule (CSV en PowerBI) en wordt bediend via een eenvoudig web-based controlepaneel of via de Teams-client.

Core Interact gebruikt de Graph API’s en Cloud Communication API’s voor een soepele integratie met Teams, legt CEO Jeroen Andre de la Porte van SoftApp uit. “In essentie is de clouddienst Core Interact verbonden met de Microsoft 365-tenant en ‘praat’ dus rechtstreeks met Teams”, zegt de la Porte. “Microsoft Teams blijft leidend over alle call control die wordt geïnitieerd door of gestuurd naar Core Interact. De Teams-client is het primaire eindpunt van gesprekken voor de agents. Er is dus geen extra desktopsoftware nodig.”

Beschikbaarheid

Core Interact is per direct beschikbaar voor klanten in de marktplaats van The Voice of O365 en in de StreamOne Marketplace van de internationale distributeur TechData.

Mobiele versie afsluiten