ROGAM stapt over op Cloud Telefonie van My-Connect

rogam-stapt-over-op-cloud-telefonie-van-my-connect

ROGAM, de officiële Mercedes-Benz dealer in de regio Rotterdam, stapt met 6 vestigingen over op het Cloud Telefonie-platform My-Connect. Nemesys heeft samen met distributeur BusinessCom invulling gegeven aan de totaaloplossing.

Met deze overstap profiteert ROGAM straks van een up-to-date VoIP telefoniesysteem met moderne features en een uitstekende bereikbaarheid tegen vaste maandelijkse kosten.

De Hosted Telefonie-omgeving verbindt 6 vestigingen van ROGAM met in totaal ruim 100 werkplekken en een centraal Klant Contect Center (KCC). Dit KCC geeft ROGAM de mogelijkheid om de dienstverlening en aftersales voor hun klanten verder te verbeteren. Voor de ROGAM-medewerkers is er afhankelijk van hun type functie een mix tussen vaste telefoniegebruikers, draadloze telefoniegebruikers en smartphone-app gebruikers.

Het project is verkocht door business partner Nemesys in samenwerking met BusinessCom. “ROGAM is een perfect voorbeeld van het totaalplaatje dat BusinessCom onder de My-Connect vlag kan leveren”, aldus de distributeur. “Er komen eigen verbindingen, de switches zijn van Netgear, de hosted telefoniepoort is de Mitel Telepo-oplossing, de DECT-omgeving bestaat uit Gigaset Pro, de vaste toestellen zijn de Mitel 68xx serie toestellen, de headsets zijn van Jabra en last but not least: het management informatie systeem is onze eigen Pridis-oplossing. Een fantastische combinatie”, zegt Pieter van Eldonk van BusinessCom.

Mobiele versie afsluiten