Pocos voegt The Voice of O365 toe aan haar portfolio

pocos-voegt-the-voice-of-o365-toe-aan-haar-portfolio

Pocos voegt The Voice of O365 toe aan haar portfolio. Met deze nieuwe Skype for Business Cloud-dienst kunnen Microsoft Office 365-gebruikers en hun organisaties overal slim, snel en doeltreffend samenwerken. Verder voegt The Voice of O365 PSTN-toegang toe aan bestaande Office 365 licenties.

The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers en hun organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de Cloud. The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365, op basis van een Single Sign-on principe, waardoor een organisatie met haar bestaande Skype for Business applicatie kan telefoneren zoals men dat met haar huidige telefooncentrale gewend is.

Wat maakt The Voice of O365 uniek?

Bij een hosted applicatie van een willekeurige fabrikant gebruik je een applicatie die vooral intern gericht is: het blijft meestal beperkt tot communicatie met collega’s. Met bellen via Skype for Business kies je voor een applicatie die op 80% van desktops is terug te vinden. Het verschil ten opzichte van de directe propositie van Microsoft is dat de nieuwe dienst SIP trunk onafhankelijk is: het is mogelijk om een eindgebruiker gebruik te laten maken van The Voice of O365 ondanks dat ze een SIP trunk elders hebben. Wanneer een organisatie gebruikers wil toevoegen of verwijderen is dit geen enkel probleem. Tevens kan The Voice of O365 gebruikt worden voor de Microsoft plannen E3, E5 en Business Premium (het meest verkochte plan van Microsoft). In het portfolio van Microsoft wordt het Business Premium plan niet betrokken.

SIP Trunk

Pocos biedt een carrier onafhankelijk aanbod. Dit maakt het voor partners enorm interessant om zaken doen met Pocos omdat alle verbindingen op het hoogwaardige en redundante netwerk  van Pocos worden geleverd op basis van het “always on” principe. De SIP trunks van Pocos zijn volledig gecertificeerd voor The Voice of O365 waardoor het mogelijk is om via het betrouwbare netwerk van Pocos te telefoneren met Skype for Business.

Stephan Homan, Director Sales & Marketing van Pocos: “Met deze dienst introduceren we iets gaafs. Pocos is al een tijdje op de markt met een drietal hosted telefooncentrales. Met deze vierde propositie voegen we een unieke dienst toe aan ons portfolio. De wereld verandert in een enorm hoog tempo en dat tempo gaat alleen maar omhoog. Pocos wil met de diensten die wij leveren ervoor zorgen dat mensen in minder tijd, meer kunnen doen.”

Mobiele versie afsluiten