NFON kondigt nieuwe generatie NFON-client aan

nfon-kondigt-nieuwe-generatie-nfon-client-aan

NFON, in Nederland exclusief gedistribueerd door Zeta com, vernieuwt in 2018 zijn belangrijkste diensten. De nieuwe NFON-client zal de huidige FMC-client vervangen en onder andere de Softphone en Ncontrol in een app integreren. Om op de klantbehoefte in te kunnen spelen neemt NFON AG afscheid van externe leveranciers en kiest het nadrukkelijk voor volledige in-huis ontwikkeling.

De nieuwe NFON-dienst integreert qua functionaliteit onder andere Voice, Doorschakelen, Telephone Handover, Click2Dial, Call List & Voicemail, Contacten, eFax, Subscribed Audioconferenties en brongebaseerde doorschakeling in een app voor Android, iOS en Windows en macOS. Dankzij WebRTC kan de oplossing ook via de webbrowser gebruikt worden. Met de app legt NFON de basis voor toekomstige samenwerkingsdiensten zoals het delen van scherm, groeps-chat en video.

Om vereenvoudiging en standaardisatie te realiseren bundelt NFON AG in de nieuwe dienst diverse oplossingen. NFON 2018 zal niet alleen de gebruikersinterface van verschillende diensten verenigen. Ook de onderliggende, voorheen afzonderlijke, technologieën worden op de achtergrond geïntegreerd. Het ontwikkelingsproces kent maar één motto: absolute eenvoud van bediening.

White label-partners krijgen de mogelijkheid om de respectievelijke applicatie onder hun eigen merk aan te bieden. De nieuwe NFON-oplossing wordt volledig intern ontwikkeld en zal in de loop van 2018 op de markt komen. In het voorjaar van 2018 zullen geselecteerde partners de bèta-versie al kunnen testen en zich het nieuwe NFON via trainingen eigen kunnen maken.

Mobiele versie afsluiten