Harmony en BCC gaan samenwerking aan

In maart 2020 zijn de specialist in het verzekeren van consumentenelektronica Harmony en elektronicaretailer BCC een unieke samenwerking gestart. Klanten van BCC kunnen hun nieuw gekochte smartphone heel eenvoudig direct in de winkel verzekeren. Deze verzekering van Harmony is precies afgestemd op het assortiment smartphones van BCC.

Door deze samenwerking kunnen klanten nu in alle 62 BCC-filialen in Nederland hun smartphone verzekeren met Safe & Smart. De klant kiest de verzekering die bij zijn/haar smartphone past en is vanaf dat moment direct verzekerd tegen schade en eventueel ook diefstal. De dekking is wereldwijd en eventuele schadeafhandeling of vervanging loopt direct via de klantenservice van Harmony. Beide bedrijven vullen elkaar goed aan. Op termijn zal de samenwerking mogelijk verder worden uitgebreid.

Henk van Hattem, Director Category Management van BCC: “Wij hebben voor een samenwerking met Harmony gekozen omdat wij hiermee een partnerschap aangaan. Harmony biedt als partner onder meer sales coaches, die onze verkopers intensief trainen op de verkoop van verzekeringen. Daarbij hanteren zij voor onze winkels heel eenvoudige processen en een directe koppeling met ons kassasysteem. Dat is voor ons heel belangrijk. Met Harmony hebben wij een partner gevonden die past bij onze klantgerichte aanpak en daar zijn we heel blij mee.”

Ronald van Weelde, directeur van Harmony: “Wij zijn er heel trots op dat een gerenommeerde partij als BCC voor ons heeft gekozen, en wij elkaars positie kunnen versterken. BCC is een van de grootste elektronicaretailers in Nederland, en zij bedienen een groot aantal klanten. Deze klanten bereiken wij nu. Wij zijn ervan overtuigd dat wij een eerlijk en goed product aanbieden aan deze klanten, zonder kleine lettertjes en met een brede dekking. Bovendien ontzorgen wij onze businesspartners geheel. Wanneer een klant een vraag heeft of een schade wil melden, neemt hij direct contact op met onze klantenservice.”

 

Mobiele versie afsluiten