Connecsy Enterprise van Pridis gecertificeerd op platform van RingCentral

ConnecsyEnterprise-RingCentral-Certified-700De ‘Connecsy Enterprise’ oplossing van Pridis is vanaf nu gecertificeerd op het platform van RingCentral. Dit houdt in dat gebruikers van Avaya Cloud Office, Atos Unify Office en Rainbow Office, nu een naadloze integratie met de ‘Connecsy Enterprise’ bedienposten kunnen toepassen binnen hun werkomgeving.

 

Connecsy Enterprise is een oplossing die wereldwijd bij organisaties wordt toegepast als bedienpost. Zowel bij receptie telefonistes, infodesks, service desks en call/contact centers komen er veel verschillende communicatiestromen samen. Het organiseren van deze communicatiekanalen binnen de bedienposten zorgt voor overzicht en rust. Het is onder andere mogelijk om koppelingen te maken met het CRM/ERP systeem, zodat alle actuele klant- en bedrijfsgegevens direct beschikbaar zijn, maar er kunnen ook agenda’s en de beschikbaarheid van medewerkers getoond worden. Kijk hier meer informatie over de mogelijkheden van de Connecsy Enterprise oplossingen.

 

Mobiele versie afsluiten