Avaya komt met Cloud UC- en Contact Center-oplossing voor midmarket

avaya-komt-met-cloud-uc-en-contact-center-oplossing-voor-midmarket

Avaya kondigt zijn eerste complete, multichannel Unified Communications- en Contact Center-cloudoplossingen voor het midmarket-segment aan. Avaya Midmarket Cloud bestaat uit twee flexibele implementatievarianten: Powered by Avaya IP Office en OnAvaya – Google Cloud Platform.

Ronald Hoeijenbos, Regional Channel Director Avaya Europe North, vertelt: “Avaya channelpartners hebben, met hun kennis van de klant en expertise in Avaya,  een belangrijke taak bij cloud-implementaties voor middelgrote bedrijven. Ze kunnen de klant nu nog flexibeler benaderen met hybride cloudoplossingen in een markt met aanzienlijk groeipotentieel, waarin organisaties op zoek zijn naar een kosteneffectieve route naar geavanceerde communicatie.” Beide varianten, Powered by Avaya IP Office en OnAvaya – Google Cloud Platform, faciliteren echte hybride clouds waarmee bedrijven hun investeringen in de meer dan 1 miljoen Avaya-systemen die er momenteel wereldwijd draaien maximaal kunnen laten renderen.

De Avaya Midmarket Cloud Solutions zijn gebaseerd op het Avaya IP Office Platform en vormen volgens Avaya vooralsnog de enige cloud-oplossingen voor middelgrote Unified Communications- en Contact Center-omgevingen die dezelfde basis gebruiken als On-Premise geïnstalleerde systemen. De voordelen van één basis voor hybride clouds zijn:

•              Voor channelpartners is het de makkelijkste, meest flexibele en meest lucratieve manier om klanten naar de cloud te brengen, op basis van een full-stack oplossing die klanten geeft wat ze willen, met eenvoudige integratie, gebruikmakend van bestaande productkennis en ervaring, en een beperkte investeringsnoodzaak in nieuwe vaardigheden.

•              Voor klanten biedt een hybride cloudvariant op basis van Avaya IP Office de mogelijkheid om nieuwe behoeften in te vullen met nieuwe functionaliteit, voortbouwend op bestaande investeringen in onder meer call-control en telefoontoestellen. Bedrijven kunnen daarmee hun uitgaven en het migratietempo naar een volledige cloudomgeving beter controleren, terwijl ze ook snel nieuwe locaties kunnen toevoegen.

Avaya Midmarket Cloud Solutions bieden complete ondersteuning voor multichannel Unified Communications- en Contact Center-toepassingen, en voor meer besturingsplatforms en apparaten (PC- en MAC webclients en Chrome OS) dan enige andere cloud oplossing, plus de unieke functionaliteit van Avaya Communicator for Web, dat communicatie vanaf elke browser-georiënteerde applicatie mogelijk maakt.

Mobiele versie afsluiten