Service Level Manager

Service staat bij jou hoog in het vandaal. Dat jij de verantwoordelijkheid hebt om onze (bestaande) klantrelaties uit te breiden en te verbeteren, zie jij als een mooie uitdaging!

Als Service Level Manager is het jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de klantbehoefte op een juiste manier geïnventariseerd en vertaald wordt naar een technische oplossing. Je bent werkzaam in het digitale landschap dat voortdurend in beweging is. Daarom doe jij voorstellen aan de klanten voor de verbetering van diensten, bied je nieuwe diensten aan en handel je op een correcte manier problemen af. In gesprek met de klant en delivery en de engineers bepaal je het gewenste serviceniveau van de te leveren diensten.

Werkzaamheden

Een aantal van je werkzaamheden bestaat daarbij uit:

  • Beheer van contract en SLA
  • Procesbeheer
  • Incident management
  • Proactief beheer
  • Lifecycle management
  • Stakeholder in projecten
  • Intensief klantcontact, niet alleen bij incidenten
  • Presales trajecten
  • Monitoring en rapportages
  • Optimalisatie managed services processen

Je bent een teamspeler die beseft dat we allemaal ons steentje bijdragen aan de ontwikkeling van onze organisatie. Als persoon neem je daarnaast een digitale mindset mee, je bent immers werkzaam in een IT-omgeving. Innovaties volgen elkaar snel op, daarom blijf je op de hoogte van de nieuwste trends in de ICT.

Van nature ben je een persoon die zich goed in de gedachten en gevoelens van een ander kan verplaatsen. Als persoon denk jij in (technische) oplossingen en kansen. Je denkt niet in kaders. Enerzijds denk en handel je in het belang van de klant en stel je de klant ook centraal, anderzijds durf jij ook de verwachtingen te temperen vanuit de klant. Bovenal ben je een sympathieke collega die informatie vraagt en deelt binnen het team.

Functie eisen

Als Service Level Manager voldoe je o.a. aan de volgende vereisten:

  • Een relevante afgeronde HBO- of WO-opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een IT-omgeving, met een sterke voorkeur voor een MSP (Manage Service Provider) omgeving;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met het opstellen van SLA’s en beheercontracten;
  • Kennis en ervaring met systeembeheer (Windows en Linux), Netwerkbeheer, ITIL;
  • Ervaring met infrastructuurbeheer in de Cloud en On-Premise;
  • Bovenal neem je een positieve mindset mee;
  • Uiteraard beheers je de Nederlandse en Engelse taal.

Competenties

  • Een servicegerichte instelling, de klant staat centraal
  • Een analytisch en probleemoplossend denkvermogen
  • Goed zelfstandig als in een team kunnen functioneren
  • Grote mate van flexibiliteit om snel te kunnen schakelen en anticiperen
  • Plannen en organiseren om structureel aan de slag te gaan en prioriteiten weten te onderscheiden

Arbeidsvoorwaarden

Als Servicedesk medewerker kun je rekenen op:

  • Mooie combinatie tussen thuiswerken en vanaf kantoor werken
  • Laptop van de zaak
  • 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Erg veel vrijheid en verantwoordelijkheden
  • Gratis lunch
  • Een zeer afwisselende baan binnen een groeiende organisatie
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een goede werksfeer waarbij ernaast hard werken ook ruimte is voor ontspanning.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Mobiele versie afsluiten