Xelion: Technisch Support Engineer (1e lijns)

XelionTer versterking van ons support team zijn wij op zoek naar een 1e lijns Support Engineer. Heb jij een dienstverlenende instelling en vind je het leuk om partners te helpen bij vraagstukken? Lees dan snel verder!

Bij Xelion maken wij software ten behoeve van de communicatie van voornamelijk MKB-bedrijven. De core van ons product is VOIP telefonie waarin Xelion vindt dat je altijd en overal moet kunnen werken op ieder device. De band met onze partners is hecht en jij kunt met jouw werk écht het verschil maken.

Wat ga jij als 1e lijns Support Engineer doen?

Wat vragen we van jou?

Wat bieden wij?

Wij bieden een prettig kantoor, gelegen aan de A13 in Delft. Wij vinden het belangrijk dat jij je werk goed kunt doen en zorgen er dan ook voor dat je over alle nodige tools beschikt. Je werkt in een moderne uitdagende IT-omgeving waarbij je kan werken met de nieuwste technologieën. Onze organisatie kenmerkt zich al een bedrijf waarin de lijntjes kort zijn, er veel ruimte is voor eigen inbreng en veel vrijheid de norm is.

En verder:

Mobiele versie afsluiten