Bij Xelion maken wij software ten behoeve van de communicatie van voornamelijk MKB-bedrijven. De core van ons product is VOIP telefonie waarin Xelion vindt dat je altijd en overal moet kunnen werken op ieder device. De band met onze partners is hecht en jij kunt met jouw werk écht het verschil maken.
Wat ga jij als 1e lijns Support Engineer doen?
- Je bent voor onze partners het eerste lijns aanspreekpunt en helpt hen met vragen over onze softwareapplicatie
- Ook los je eerste lijns vragen zelf op, zorg je voor verduidelijking van de problemen en zorg je dat ingewikkelde problemen bij de juiste (2e lijns) collega terechtkomen
- Je verwerkt ingekomen tickets via het ticketsysteem
- Daarnaast weet jij onze partners feilloos te adviseren over uitbreidingen en nieuwe features
Wat vragen we van jou?
- HBO werk- en denkniveau
- Je vindt het leuk om bezig te zijn met IT/software en haalt plezier uit het helpen van mensen
- Ervaring met VoIP is een pré
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Wat bieden wij?
Wij bieden een prettig kantoor, gelegen aan de A13 in Delft. Wij vinden het belangrijk dat jij je werk goed kunt doen en zorgen er dan ook voor dat je over alle nodige tools beschikt. Je werkt in een moderne uitdagende IT-omgeving waarbij je kan werken met de nieuwste technologieën. Onze organisatie kenmerkt zich al een bedrijf waarin de lijntjes kort zijn, er veel ruimte is voor eigen inbreng en veel vrijheid de norm is.
En verder:
- Een leuke technische uitdaging waarbij je medeverantwoordelijk bent voor onze klanttevredenheid en groei in de markt
- Een informele werksfeer met korte lijnen naar collega’s binnen R&D, verkoop en marketing
- Een open cultuur waarin we eerlijk zijn en medewerkers serieus betrekken in wat we doen
- Ontwikkelmogelijkheden waaronder training, seminars en interne discussies om te zorgen dat je de nieuwste ontwikkelingen niet mist