Bij Xelion maken wij software ten behoeve van de communicatie van voornamelijk MKB-bedrijven. De core van ons product is VOIP telefonie waarin Xelion vindt dat je altijd en overal moet kunnen werken op ieder device.
Daarnaast draai jij ongeveer 1x per maand een week waakdienst en komt het voor dat je buiten kantoortijden ter beschikking moet staan voor bijvoorbeeld het uitvoeren van migraties of updates.
Wie ben jij?
- Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van software in een vergelijkbare functie of als functioneel beheerder, technisch supportmedewerker
- Jij kunt je bevindingen, analyses en reproducties van de door partners gemelde issues goed en duidelijk omschrijven voor anderen.
- Kennis van ontwikkelen en onderhouden van (technische) documentatie en bijbehorende portalen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pré
- Je hebt aantoonbare kennis en ervaring in het werken met op Linux gebaseerde software
- Asterisk en/of beheer kennis van Xelion software is een absolute pré!
Wat bieden wij?
Wij bieden een prettig kantoor, gelegen aan de A13 in Delft. Wij vinden het belangrijk dat jij je werk goed kunt doen en zorgen er dan ook voor dat je over alle nodige tools beschikt. Je werkt in een moderne uitdagende IT-omgeving waarbij je kan werken met de nieuwste technologieën. Jouw directe collega’s vinden het vooral erg leuk dat ze dicht aan het stuur zitten van het uiteindelijke product. Onze organisatie kenmerkt zich al een bedrijf waarin de lijntjes kort zijn, er veel ruimte is voor eigen inbreng en veel vrijheid de norm is.
En verder:
- Een leuke technische uitdaging waarbij je medeverantwoordelijk bent voor onze klanttevredenheid en groei in de markt
- Een informele werksfeer met korte lijnen naar collega’s binnen R&D, verkoop en marketing
- Een open cultuur waarin we eerlijk zijn en medewerkers serieus betrekken in wat we doen
- Ontwikkelmogelijkheden waaronder training, seminars en interne discussies om te zorgen dat je de nieuwste ontwikkelingen niet mist.